poniedziałek, 27 stycznia 2014

oto jestem.





wiec zaczne od: witam. 

owe konto bede prowadzic anonimowo, opisujac, dokladniej moze zycie. stad ta anonimowosc, nie z powodu wstydu, lecz 'madrych' opinii innych. 

logiczny jest chyba fakt, ze nie bede dodawac swoich zdjec, a nieznanych mi osob badz zjawisk, przedmiotow. 
to co okaze sie najlepiej ilustrowac poruszane zagadnienie. 

nie chcialam wymyslac jakis angielskich nazw. przypomniala mi sie nazwa 'kalahari' i jej wrecz sympatyczna wymowa. 

nie zamierzam zbierac tu przyjaciol, nawiazywac blizszych kontaktow, jest mi to nieprzydatne i obojetne. 
takze nie zalezy mi ma komentarzykach, aczkolwiek sa one milo widziane.

wszystkie wpisy beda skopiowane z poprzedniego bloga, stad ta sama data przy okolo 20 wpisach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz